Mikä on vastuullisuuden markkina-arvo liiketoiminnassa?

Hub Jyväskylä oli mukana miettimässä mikä on vastuullisuuden markkina-arvo liiketoiminnassa. JAMK:n isännöimässä Vastuullisuus Talk show:ssa oli paikalla oli 34 henkilöä yrityksistä sekä oppilaitoksista. Hub Jyväskylä oli yksi World Cafen pöytäkunnan hosteista ja muutaman porukan kanssa lähdimme miettimään kysymystä: Miten Hub Jkl vaikuttaa vastuullisella toiminnallaan Jyväskylään?

Yhteistuumin totesimme tapahtuman lopuksi, että vastuullisuudella on suurikin merkitys yritykselle imagollisesti. Vastuullisuus on trendikästä. Liekeissä! -kirjassa kuvataan tällaisten yritysten trendiä vastata kysymyksiin kuten Miten teemme maailmasta paremman paikan? Miten parannamme elämän laatua? Miten oikaisemme väärää? Miten suojelemme jonkun hyvän jatkumisen? Työntekijät valitsevat yritykset, joissa haluavat olla töissä. Yrityksessä, joka mahdollistaa hyvän elämän. Onko läpimurto, leimahduspiste jo lähellä?

Yhteeveto Survosta 29.3.2010

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: